Måndag + 4 grader !!!

Hej ! Konstigt väder vi har,man kan tro de är April :-) De kom 15 cm snö under natten mellan Fredag och Lördag,de var mkt snö redan innan,och sen på Söndag regnar det ! nu är hälften borta och man börjar se asfalten på vissa gångbanor :-) bara hoppas allt töar bort nu,men de riktigt stora snöhögar som traktorn gjort,de kommer nog vara kvar till slutet av April ? eller kanske jag får äta sill på en snöhög i midsommar :-) idag har vi 4 plus och uppehåll,de droppar från taken och visst är det ett steg närmare våren :-) min lilla hund blir så skitig under magen och hans tassar,men de är lätt att skölja av han under en kran då han inte är stor :-)Jag har varit duktig i helgen,jag har nämligen målat om i min lilla tös sovrum,hon fick välja färg,och de blev ROSA ! men ingen skrikig färg,de blev en mjuk och lagom rosa som inte sticker i ögonen,de blev fint när jag spara kort väggarna vita,så inte hela rummet blev rosa :-) hon var jätte nöjd och sen blev det att möblera om hela rummet.Nä nu får jag göra lite nytta,kan inte sitta här hela dagen :-)vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0