Måndag igen :-)

Hej ! Dagarna och helgerna går fort,nu är det Måndag igen och i morgon Tisdag är vi inne i Februari redan ! inte länge kvar till våren :-) Blev lite förvånad i morse då det börja snöa !? de hade lovat uppehåll och sol på nyheterna ! men de kom bara 1 milimeter snö :-) som snart är smält på marken.Skönt för jag vill inte ha mer snö,de har lovat 2-4 plusgrader de närmaste dagarna,vilket gör att snön som är kvar försvinner mer och mer.Jag är på väg till centrum för att fixa lite ärenden och handla mm,tänkte bara skriva in några meningar på bloggen innan jag drar i väg,hunden får stanna hemma då jag ska fika med en polare på konditoriet,han får sova undertiden ( hunden alltså :-)ska även hjälpa min stora tös( 19 år i mars )till att hitta ett sommarjobb några veckor när deras gymnasium har sommar stängt,hon ska ju resa till Turkiet i sommar och då är det bra med egna fickpengar !pappa får väl betala resan som vanligt :-)Nu ringer mobilen som vanligt,måste sluta skriva,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0