Nu är han uppe i himlen med min förra hund

Nu är han upp i himlen med min förra hund,i morse när jag vakna och gick in till tösen för att kolla till fågeln om den hade vatten,mat så låg han på botten av buren,han blev över 11 år !!! tösen blev så ledsen,men visst är det fantastiskt att fågeln blev så gammal,men buren stod alltid öppen så den flög fritt i rummet varje dag,därför levde den så länge,men nu tog de slut tyvärr.Vi har varit ute och grävt ner den i marken så min tös kan ha ett fint minne av en pratglad undelat.Vi syns

Kommentarer
Postat av: Yvonne Strid

Hälsa din tös och säg att jag vet hur det känns när en djurkompis inte finns längre...man blir så ledsen. Trösten är att han levde ett långt och bra liv med mycket frihet, det är något att vara glad åt.



Yvonne

2011-01-04 @ 17:51:41
Postat av: Tero

Hej Yvonne ! japp jag ska hälsa henne det du skriver,hon vet att den dog av åldern och inget annat,därför känns det lättare för henne.God fortsättning på nya året till dig/din familj :-)

2011-01-04 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0