Onsdag och mer snö

Hej på er ! Ja vad säger man om denna vinter,återigen snöar det och de kommer rätt kraftigt,jag har varit ute och skottat flera gånger idag,även hjälpt min granne som är nära 80 års åldern,inte ska han och hans fru behöva skotta,jag brukar fixa hans framsida så han kan hämta sin tidning och post,han försöker ibland gå ut ganska så tidigt,men då har jag redan varit där :-) ! han kan gå och är pigg,men jag tycker inte han ska behöva anstränga sitt härta i fall att något skulle hända,samtidigt när jag skriver nu ser jag att de nästan slutat snöa ! oj va snabbt de sluta !? men då kan jag sätta mig och invänta skid tävlingar som börjar vid 14 tid,skönt att ladda batterierna för all trav ikväll och allt snöskottande,för de lär komma mera snö :-)ser även att kaffet runnit ner och allt är klart för en go TV stund med skidor :-) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0